دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها

دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها

دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها

دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها

دانلود فیلم پا تو کفش من نکن

دانلود فیلم پا تو کفش من نکن با 3 کیفیت متفاوت به زودی…

نام اثر: پا تو کفش من نکن


کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p – 5stars

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

کارگردان: محمد حسین فرحبخش حسین فرح بخش متولد 1338 در تهران است. شروع فعالیت سینمایی از سال 1361با فیلم ریشه در خون در مقام تهیه کننده گی بود. از آثار هنری وی در مقام کارگردانی می توان به پا تو کفش من نکن! (۱۳۹۵), آبنبات چوبی (۱۳۹۴), مستانه (۱۳۹۳), خصوصی (۱۳۹۰) و عطش (۱۳۸۱) نام برد.

نویسنده: زهرا پیرهادی

تهیه کننده: عبدالله علیخانی

با هنرنمایی: رضا ناجی، سحرقریشی، بهنوش بختیاری، یوسف تیموری، علی صادقی، سیروس گرجستانی، صدیقه کیانفر، احمد ایراندوست، پریناز لطف الهی، مختار سائقی، بهشاد مختاری، مهرداد مزرعه، اردشیر کاظمی، مجید علیزاده، حسینعلی قورچی و…



دانلود فیلم پا تو کفش من نکن



دانلود فیلم نهنگ عنبر 2

دانلود فیلم نهنگ عنبر 2
دانلود فیلم نهنگ عنبر 2 سلکشن رویا


بازیگران فیلم نهنگ عنبر 2:مهناز افشار ،رضا عطاران ، ویشکا آسایش ، رضا ناجی ، امیرحسین آرمان ، سیروس گرجستانی ،حسام نواب صفوی ، علی قربان زاده ، شهلا ریاحی ، کتایون امیر ابراهیمی ، اسدالله یکتا ، احمدرضا اسعدی ، محسن قاضی مرادی



دانلود فیلم نهنگ عنبر 2

دانلود سریال عالیجناب

دانلود سریال عالیجناب
دانلود سریال عالیجناب



بازیگران سریال عالیجناب: حسین یاری، سحر دولتشاهی ، سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، امید روحانی، حسین سلیمانی، آزاده صمدی، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، میثم عبدی، حسین عرفانی، مهتاج نجومی، حامد مدرس